Skip links
מצלמת אבטחה סולארית

אבטחת אתרי בנייה

אבטחת אתרי בנייה באמצעות מצלמות אבטחה סולאריות. בעידן הטכנולוגי המתקדם שבו אנו חיים, התקני אבטחה מתקדמים הפכו לרכיב חיוני באבטחת אתרי הבנייה. אחד מהפתרונות החדשניים והיעילים ביותר הוא השימוש במצלמות אבטחה סולאריות. שמספקות פתרון אקולוגי וקל להתקנה למטרת האבטחה בשטחים שבנייה נעשית בהם.

מצלמת אבטחה סולארית
מצלמת אבטחה סולארית VIPER

מצלמות אבטחה סולאריות

מהו היתרון של מצלמות האבטחה הסולאריות ואיך הן עובדות? מצלמות אבטחה סולאריות עוברות הפקת חשמל על ידי פאנל סולארי מובנה. מה שאומר שהן מספקות כח אלקטרי באמצעות אנרגיה סולארית מהשמש. זה אומר שהן פעילות באופן עצמאי ולא תלויות בתשלום עבור חשמל או בצורת חיבור לרשת החשמל.

אז איך מצלמות אבטחה סולאריות משפרות את אבטחת האתרי בנייה?

  1. שמירה על האתר: מצלמות אבטחה סולאריות יכולות להיות מבוצעות בצורה רגועה במקומות שבהם אחריות האבטחה מוגבלת. ולכן הן יכולות לשמור על אתרי הבנייה מפני גניבות, פרצות ופריצות חרמית.
  2. חסכון באנרגיה: השימוש בפאנל סולארי מאפשר חיסכון כמעט מוחלט בצריכת חשמל ויכול להיות יעיל מבחינת עלויות בטווח הארוך.
  3. אפשרות למעקב בזמן אמת: המצלמות מספקות אפשרות למעקב בזמן אמת דרך הטלפון הנייד או המחשב האישי. מה שאומר שניתן לבדוק את האתר בכל עת ובכל מקום.
  4. אזעקות והתראות: רוב מצלמות האבטחה הסולאריות מגיעות עם אפשרות להגדיר התראות במקרה של חריגה או פרצה באתר. זה יכול לשלוח התראה טקסטואלית או אפילו לטלפון סלולרי, כך שתוכלו לפעול מהר כאשר מתרחשת חריגה.
  5. רשות אכיפה: רשויות אפיכה יכולות להשתמש בהקלטות מהמצלמות כאשר הן מספקות ראיון במקרים של פרצות ופשיטות.

אך, כדאי לציין שהשימוש במצלמות אבטחה סולאריות יש לו גם השלכות פרטיות. ולכן על העוסקים בהתקנתן לשמור על פרטיות האנשים שעשויים להיות באזור הצילום. כמו כן, יש להתחייב לשמור על עקרונות החוק ולציית לחוקי הפרטיות הרלוונטיים במדינה.

מצלמת אבטחה סולארית SIM PRO

המצלמה האבטחה הסולארית SIM PRO – הפתרון המתקדם לאבטחת בתים, עסקים, מפעלים, חקלאות ואתרי בנייה!

מצלמת אבטחה

בעידן הטכנולוגי המתקדם שבו אנו חיים, אבטחת מקומות ונכסים נהיתה חיונית יותר מאי פעם. המצלמה האבטחה הסולארית SIM PRO היא פתרון מתקדם שמביא עימו את הטכנולוגיה המודרנית ביותר כדי להבטיח את איכות האבטחה והשקט שאתם מחפשים.

כל מה שאתם צריכים במצלמה אבטחה, SIM PRO כבר הביאה:

  1. פאנל סולארי מובנה 6 וואט: המצלמה מספקת אנרגיה אופטימלית מהשמש באמצעות פאנל סולארי מובנה. מה שמבטיח שהיא תפעל גם באזורים בהם אין גישה לחשמל רגיל. זהו פתרון יעיל גם מבחינת עלויות בטווח הארוך, כשלא תצטרכו לשלם על צריכת החשמל.
  2. איכות תמונה מעולה – 4MP: המצלמה מספקת תמונה ברזולוציה גבוהה של 4 מגה-פיקסל. כך שתוכלו לראות כל פרט בבירור גם בתנאי תאורה נמוכים.
  3. תוכנה חדשנית עם בינה מלאכותית: התוכנה החדשה במצלמה מאפשרת מעקב בזמן אמת, זיהוי תנועה, ואפשרות להתריע לכם כאשר יש חריגה באזור הצילום. בזכות הבינה המלאכותית, המצלמה מסוגלת לזהות תנועה או אובייקטים באופן אוטומטי ולהתריע לכם באמצעות המכשירים הניידים שלכם.
  4. חיבור לענן דרך כרטיס סים (4G): המצלמה מסוגלת לשלוח את התמונות והווידאו אל ענן אבטחה באמצעות כרטיס סים. כך שתוכלו לגשת אליה בכל עת ובכל מקום דרך הטלפון הנייד או המחשב האישי.
  5. סוללה מצוינת שתחזיק עד 7 ימים ללא צורך לשמש ישירה: הסוללה החזקה במצלמה יכולה להחזיק זמן רב מבלי לטעון. מה שהופך את המצלמה לאידיאלית לאתרי בנייה או מקומות שבהם אין גישה לחשמל.
  6. שנה אחריות מלאה: המצלמה מסופקת עם שנה אחריות מלאה, כך שתוכלו להיות בשקט ובביטחה.
  7. משלוח מהיר עד הבית: אנחנו מבינים שהבטחת הבית והנכסים היא עיקרון חשוב. ולכן אנחנו מספקים משלוח מהיר ישירות לביתכם.

כך שאם אתם מחפשים פתרון אבטחה חכם ויעיל. המצלמה הסולארית SIM PRO היא בהחלט אחת מהאפשרויות הטובות ביותר שבהן תוכלו להשקיע. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, אנרגיה סולארית, ויכולות חדשניות. תוכלו לשמור על ביתכם, עסקכם או אתר הבנייה בבטחה מוחלטת.

 

צור קשר: 

טל: 054-5994599

www.zeero.co.il

Leave a comment

  1. היי אני בעל עסק בתחום המתח נמוך מעוניין לדעת בקשר למצלמות שאתם מפרסמים ואם אפשר לעשות שתפ או דברים בסגנון
    עלויות וכדו’

    1. היי דוד. מוזמן ליצור איתנו קשר בוואטסאפ 054-5994599

WeCreativez WhatsApp Support
צוות תמיכת הלקוחות שלנו כאן כדי לענות על שאלותיך. תשאל אותנו כל דבר!
? היי, איך אוכל לעזור?