Skip links
מערכת סולארית ניידת 1000

מערכת סולארית ניידת 1000

מערכת סולארית ניידת 1000 מהווה את הפתרון המושלם לצורך ייצור חשמל ירוק בכל מקום ובכל זמן. עם התקדמות טכנולוגיית הסולארי, המערכות הניידות הפכו לפתרון יעיל וקל לשימוש לצרכי חשמל בשטחים נידנים, בטיולים, בקמפינגים, בבתי קיץ, ובמקומות בהם אין גישה לתשתיות חשמל מסורתיות.

מערכת סולארית ניידת 1000 היא אחת מהמערכות המתקדמות שזמינות בשוק. היא מורכבת מפאנל סולארי נייד בעוצמת 1000 וואט. שמאפשר לקבל אנרגיה ישירות מהשמש. ומתחנת כוח ניידת שמאפשרת אחסון ושימוש בחשמל בכל עת ובכל מקום. המערכת מגיעה עם מספר חיבורים למכשירים, כולל חיבורי USB ו-TYPE C, שמאפשרים טעינה של מגוון רחב של מכשירים כמו טלפונים ניידים, מחשבים ניידים, טאבלטים, דיבוריות ועוד.

מערכת סולארית ניידת 1000
מערכת סולארית ניידת 1000

היתרונות של מערכת סולארית ניידת

היתרון המשמעותי של מערכות הסולאריות הניידות הוא היכולת לייצר חשמל בצורה ירוקה וחסכונית. הפאנל הסולארי מצליח להמיר את אנרגיית השמש לחשמל. והתחנת הכוח הניידה מאפשרת לאחסן ולנהל את החשמל המיוצר, מאפשרת גם טעינה מהרה ויעילה ותמיכה בטכנולוגיית BMS המספקת הגנה מתקדמת עבור הסוללה, כולל הגנה מפני קצר חשמלי ובקרת מתח.

פאנל סולארי נייד

מערכת הסולארית הניידת שצוינה כוללת פאנל סולארי נייד בהספק של 200 וואט ותחנת כוח ניידת בהספק של 1000 וואט. המערכת מסוגלת להפיק חשמל בכל מקום באמצעות פאנל סולארי מתקפל שניתן להקל על התקנה ותחזוקה. השיא הנחשול של המערכת הוא 2000 וואט. מה שאומר שהיא מסוגלת לספק יכולת זרם גבוהה לזמן קצר.

סוללת ליתיום

המערכת משתמשת בסוללת ליתיום לאחסון החשמל שנפק על ידי הפאנל הסולארי. ישנה מערכת ניהול סוללות (BMS) המבצעת הגנה מפני קצר חשמלי. בקרת מתח ובקרת טמפרטורה עד 60 מעלות, להבטיח בטיחות מתקדמת. כמו כן, ישנו מסך LCD המציג את מצב הטעינה ומצב הסוללה.

המערכת מצוידת בחיבורים שונים, כולל שקע ישראלי, USB ו-Type C. המאפשרים לך לחבר מגוון מכשירים למערכת ולהשתמש בהם באמצעות הספק הסולארי. בכך ניתן להנות מהמערכת במגוון מקומות ופעילויות כגון קמפינג, הפסקות חשמל, ימי ספינה, בסיס, שטח, טיולים, טרקים, חצר, פיקניק, בפארק, בעבודה ועוד. המערכת מגיעה עם שנתיים אחריות מלאה ומשלוח מהיר עד הבית.

Leave a comment

WeCreativez WhatsApp Support
צוות תמיכת הלקוחות שלנו כאן כדי לענות על שאלותיך. תשאל אותנו כל דבר!
? היי, איך אוכל לעזור?