Skip links
מערכת סולארית ביתית

ציוד למערכות סולאריות

ציוד למערכות סולאריות כולל מגוון מרכיבים וציוד שמשמשים בתהליך ההתקנה, התפעול והתחזוקה של מערכות סולאריות. הנה רשימה של הציוד הרגיל שמשמש במערכות סולאריות:

 

מערכת סולארית ביתית
מערכת סולארית ביתית
  1. פאנלים סולאריים: הרכב העיקרי של מערכת סולארית, הפאנלים הסולריים מגבירים את האור שמגיע מהשמש וממירים אותו לחשמל.
  2. ממיר מתח (אינוורטר): הממיר הסולרי משנה את הזרם הכימי שנגרם על ידי הפאנלים לזרם חשמלי תקני הניתן לשימוש בבתי המגורים ובעסקים.
  3. מבצעי מילוי: מבצעי מילוי משמשים להשלמת דלקן האור השמשי ברגעים בהם אין שמש זמינה, לדוגמה בלילה או בתנאים גשמיים.
  4. סוללות סולאריות: סוללות סולריות מציעות אפשרות לאחסון חשמל מהפאנלים ולשימוש בו בזמן שאין אור שמשי זמין, כמו גם לצורך חידושי אנרגיה בתקופות שיא.
  5. קבלים, חוטים ומערכות חיבור: חוטים וקבלים מחברים את כל הרכיבים במערכה לצורך העברת החשמל.
  6. מוניטורים ובקרה: מערכות המוניטורים מאפשרות לך לראות את הביצועים של המערכת הסולרית שלך, כולל מקדמים שמציינים את כמות החשמל שנצורכה ונגרמה.

פאנלים סולאריים לגג

פאנלים סולריים לגג הם פאנלים סולריים המיועדים להתקנה על גג הבנייה שלך על מנת לאסוף את האור השמשי ולהמיר אותו לחשמל. הפאנלים הסולריים לגג מיוצרים כך שיהיו דקים וקלים כך שיתאימו להתקנה על גגות רגילים ולא יכבירו על המבנה.

פאנל סולארי 450 ואט
פאנל סולארי לגג
  1. תאי סיליקון: הרכיב העיקרי של פאנל סולרי הוא תאי סיליקון. הכוללים שטחים מוליכים שבהם נצבעות שטחי סיליקון בכדי להמיר את האור השמשי לחשמל. תאי סיליקון אלו נשמרים על ידי שטח זכוכית מרוסקת המגן עליהם.

פאנלים סולריים לגג נפרסים על גבי גג הבנייה בשורות או בקווים. והם מיועדים לאסוף את האור השמשי ולהמיר אותו לחשמל שימושי. התוצאה היא הפקת חשמל מתנועה חדשנית, כדי להפחית את ההתנגדות לחשמל מעוגנת ולהפחית את ההפקת פליטות גזי החממה.

תחנות כוח ניידות

תחנות כוח ניידות או גנרטורים סולאריים הם מערכות שמשמשות לספק חשמל נייד במקומות שבהם אין גישה לרשת חשמל קבועה או במצבי חירום. הם משתמשים בטכנולוגיית הסולארית כדי לאסוף אנרגיה מהשמש ולהמיר אותה לחשמל שניתן לשימוש.

התחנות הכוח הניידות והגנרטורים הסולאריים כוללים רכיבים יסודיים כמו:

  1. פאנלים סולריים ניידים: הפאנלים משמשים לאסוף את האור השמשי ולהמיר אותו לחשמל. הם עשויים להיות סוגי פוליקריסטליניים או מונוקריסטליניים, והם מותאמים לעמידות בכללי הסביבה ולהתנגדות לתנאי מזג אוויר שונים.
  2. אינוורטר: הממיר הסולרי משנה את החשמל הנצור על ידי הפאנלים לחשמל אולטרנטיבי (AC) שניתן לשימוש במכשירים ובמערכות ייעודיות.
  3. בטריות אחסון: כמה מערכות כוללות בטריות אחסון שמאפשרות להחזיק אנרגיה לשימוש בתקופות בהן אין אור שמשי זמין. כמו בלילה או בימים גשומים.
  4. פתרונות ניידים: מערכות אלה משמשות לחשמל מתחלף במיקומים שונים, ולכן הן כוללות אפשרויות ניידות כמו גלגלים או ידיות לנשיאה.

תחנות כוח ניידות סולריות וגנרטורים סולריים נמצאות בשימוש נרחב במגוון תחומים, כמו בטכנולוגיה הניידה, בחירות בשטח, בתחבורה הציבורית, בחירות צבאיות ובארועי חירום. הם מספקים פתרונות ירידתיים וזמניים לספקי חשמל או לסיטואציות בהן חשמל קבוע אינו זמין.

 

צור קשר:

www.zeero.co.il

054-5994599

Leave a comment

WeCreativez WhatsApp Support
צוות תמיכת הלקוחות שלנו כאן כדי לענות על שאלותיך. תשאל אותנו כל דבר!
? היי, איך אוכל לעזור?