Skip links
תחנת כוח סולארית

תחנות כוח ניידות סולאריות

תחנות כוח ניידות סולאריות או גנרטורים סולאריים הם בחירה מצוינת עבור אלה שצריכים להשאיר את המכשירים והמכשירים שלו טעונים כשהם מחוץ לבית. עם שקע AC מובנה, יציאות טעינת USB ועוד, תחנת כוח סולארית ניידת יכולה לשמור על כל הציוד שלך טעון, מסמארטפונים ומחשבים ניידים ועד למכונות CPAP ומיני צידניות. בנוסף, הדגמים מגיעים עם ידית נוחה, מה שמקל לקחת איתך את תחנת הכוח הסולארית שלך לכל מקום שאתה הולך.

כיצד לבחור תחנת כוח ניידת?

בעת בחירת תחנת כוח סולארית ניידת, חשוב לקחת בחשבון את גודל היחידה ואת מספר המכשירים שתצטרכו להטעין. רוב היחידות נעות בגודלן מדגמים קטנים ואישיים שיכולים להטעין מכשיר אחד או שניים בכל פעם, לדגמים גדולים יותר שיכולים להתמודד עם מספר מכשירים או אפילו מכשירים. חשוב גם לקחת בחשבון את חיי הסוללה של היחידה וכמה זמן ייקח להטעין מחדש, שכן זה ישתנה בהתאם לגודל היחידה ומספר המכשירים שאתה טוען.

אם אתם מחפשים תחנת כוח סולארית ניידת שיכולה לשמור על טעינת המכשירים והמכשירים שלך בזמן שאתה בדרכים או בבית, בדוק את הבחירות המובילות שלנו למטה.

תחנת כוח ניידת 300W

תחנות כוח ניידות סולאריות 300W הן בחירה מצוינת עבור אלה שצריכים להשאיר את המכשירים והמכשירים שלו טעונים כשהם מחוץ לבית, תחנת הכוח הניידת 300W מבית Zeero.co.il היא אופציה מדורגת ביותר שמגיעה עם שקע AC, יציאת DC לרכב ויציאות טעינה USB. יחידה זו יכולה להתמודד עם מספר מכשירים בו זמנית, והסוללה המובנית שלה יכולה לספק עד 300 וואט-שעה של כוח. בנוסף, הוא נטען במהירות – תוך 4-5 שעות בלבד באמצעות מתאם AC המצורף.

תחנת כוח ניידת 500W

סוללה ניידת

מושלם עבור מכשירים גדולים יותר או אפילו מכשירי חשמל, תחנת כוח סולארית 500W הוא בחירה מצוינת עבור אלה הזקוקים למקור כוח אמין כשהם מחוץ לבית. יחידה זו מגיעה עם שקעי AC ו-USB, כמו גם יציאת DC לטעינת סוללות רכב, והסוללה המובנית שלה יכולה לספק עד 500 וואט-שעות של חשמל. בנוסף, הוא נטען במהירות – תוך 6-8 שעות בלבד באמצעות מתאם AC המצורף או פאנל סולארי.

תחנת כוח ניידת 1000W

אם אתם מחפשים תחנת כוח סולארית ניידת חזקה שיכולה להתמודד עם מספר מכשירים או אפילו מכשירים, תחנת הכוח הניידת 1000W היא אופציה מצוינת. יחידה זו מגיעה עם יציאות AC, USB ו-DC, והסוללה המובנית שלה יכולה לספק עד 1000 וואט-שעות של חשמל. בנוסף, הוא נטען במהירות – תוך 8-10 שעות בלבד באמצעות פאנל סולארי.

מדריך קניית תחנת כוח סולארית ניידת

כאשר בוחרים תחנת כוח סולארית ניידת, יש לזכור כמה דברים. ראשית, שקול את גודל היחידה ואת מספר המכשירים שתצטרך לטעון. רוב היחידות נעות בגודלן מדגמים קטנים ואישיים שיכולים להטעין כמה מכשירים בו זמנית, לדגמים גדולים יותר שיכולים להתמודד עם מספר מכשירים קטנים וגדולים. חשוב גם לקחת בחשבון את חיי הסוללה של היחידה וכמה זמן ייקח להטעין מחדש, שכן זה ישתנה בהתאם לגודל היחידה ומספר המכשירים שאתם טוענים.

פאנלים סולאריים 120W

 

פאנל סולארי 120 ואט

פאנלים סולאריים של 120W הם בחירה מצוינת עבור אלה שצריכים להשאיר את המכשירים והמכשירים שלו טעונים כשהם מחוץ לבית. אנו ממליצים להטעין את תחנת הכוח הניידת של 300W עם פאנל סולארי של 120W.

פאנלים סולאריים 200W

פאנלים סולאריים של 200W הם בחירה מצוינת עבור אלה שצריכים להשאיר את המכשירים והמכשירים שלהם טעונים כשהם מחוץ לבית. אנו ממליצים להטעין את תחנות הכוח הניידות של 500W ו-1000W עם 1-2 פאנלים סולאריים של 200W.

שאלות נפוצות לגבי תחנת כוח סולארית ניידת

ש: מהי תחנת כוח סולארית ניידת?

ת: תחנת כוח סולארית ניידת היא גנרטור נטענת המופעל באמצעות סוללות. מצוידים בשקע AC, יציאת טעינת DC למכונית ו-USB, הם יכולים לשמור את כל הציוד שלך טעון, מסמארטפונים, מחשבים ניידים, ועד CPAP ומכשירים, כמו מיני מצננים, גריל חשמלי ומכונת קפה וכו’.

ש: כיצד אוכל לבחור את תחנת הכוח הסולארית הניידת המתאימה לצרכים שלי?

ת: בעת בחירת תחנת כוח סולארית ניידת, שקול את גודל היחידה ואת מספר המכשירים שתצטרך לטעון. רוב היחידות נעות בגודלן מדגמים קטנים ואישיים שיכולים להטעין מכשיר אחד או שניים בכל פעם, לדגמים גדולים יותר שיכולים להתמודד עם מספר מכשירים או אפילו מכשירים. חשוב גם לקחת בחשבון את חיי הסוללה של היחידה וכמה זמן ייקח להטעין מחדש, שכן זה ישתנה בהתאם לגודל היחידה ומספר המכשירים שאתה טוען.

ש: אילו פאנלים סולאריים אני צריך כדי לטעון את תחנת הכוח הסולארית הניידת שלי?

ת: סוג הפנל הסולארי שתצטרך לטעינת תחנת הכוח הסולרית הניידת שלך תלוי בגודל היחידה. לדוגמה, אנו ממליצים להטעין את תחנת הכוח הניידת של 300W בפאנל סולארי של 120W, ואת תחנות הכוח הניידות של 500W ו-1000W עם 1-2 פאנלים סולאריים של 200W.

ש: האם אני יכול להשתמש בתחנת הכוח הסולארית הניידת שלי כדי להפעיל את הבית שלי במקרה חירום?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בתחנת הכוח הסולארית הניידת שלך כדי להפעיל את הבית שלך בהופעה

Leave a comment

WeCreativez WhatsApp Support
צוות תמיכת הלקוחות שלנו כאן כדי לענות על שאלותיך. תשאל אותנו כל דבר!
? היי, איך אוכל לעזור?